Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, trimite-ne un mail la adresa  [email protected], atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica.

Am primit un produs defect de nou , ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la numarul +4021 330 6256, sau la adresa de e-mail [email protected] , si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora din zi, fiind preluate in ordinea plasarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul „In stoc”;

Cand se livreaza comanda mea?

Pentru produsele afisate pe site, imediat ce predam curierului comanda dumneavoastra, veti primi un e-mail care va contine data estimativa de livrare.

Nu am primit factura. Ce fac?

In cazul in care produsul a ajuns la dumneavoastra fara factura, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul +4021 330 6256, sau prin e-mail la adresa [email protected].